I korte trekk Lavprisløfte skal gi kunden tillit til at Extra er minst like billig som våre lavpriskonkurrenter! Lavprisløfte gir prisdifferensen x2 som avslag dersom Extra ikke er like billig eller billigere enn lavpriskonkurrentene. The big 5 1. Hvorfor? Vi skal gi kunden tillitt til at Extra er minst like billig som konkurrentene 2. Hva er det? Finner kunden identisk vare til lavere pris hos Kiwi eller Rema får kunden prisdifferansen x2 i avslag! 3. Hva må kunden gjøre? Vise dokumentasjon på konkurrentens pris 4. Hva gjør jeg? Gi kunden prisdifferensen x2 som avslag på prisen 5. Hva om jeg er i tvil? Kundens handleopplevelse er Extra viktig. Er du i tvil handler du i kundens favør Gikk det litt fort? Ikke fått med deg alt? π Her kan du lese πlitt i fred og ro Mange spørsmål fortsatt? Ikke fortvil, vi har samlet de på et smart sted. klipp på dokumentet under å se π om du får svar på ditt spørsmålπ Sulten på mer info π så klikk på lenken under og les i vei! πͺ REGISTRERING I KASSA Her kan du se hvordan du registrerer i kasse, nytt system. REGISTRERING I KASSA Her kan du se hvordan du registrerer i kasse, gammelt system. Lykke til! og husk at det viktigste er at vi er Extra gode i kundemøte! Formidlet med DigiStory